Thursday 11 June 2015

Asslamualaikum tgh mlm good night

Dh tgh mlm baru gatai tangan nk update...haha..nama pun conteng2 kehidupan like dairi hidup..kadng2 terpikiaq  jgk hidup nk makin hari makin kedepan umuq pun meningkt tpi satu apa pun tk jadi lagi..duit tk dak ,calon bini tk dk,harta dunia dan harta akhirt tk cukup lagi dan bnyk lagi. Knpa la aku ni mlas nk pikiaq ambik mudah ja. Ni bukan nk kata tpi realiti org melayu ni bukan semua aku sorg ja suka sngt bertngguh keja ,bila orang bgtau srh apa2 mesti kata satgi la buat,satgi la isi borg ,lambat lagi la tarikh nk tutup tu.relax la buat apa kalut2. Ha ni lagi satu sifat tk baik ni suka merendh diri bila ada peluang ja kita ambik terus masuk bukanya kata "aku tk layak, depa dh ada pengalaman keja aku ni ada apa la" . Aku bgtau semua ni sebagai peringatan untuk diriku ini..#klik#klik#nnti#kita#klik#bnyk#kali#baca #smpai #lebam

No comments:

Post a Comment